Sunday 15 January 2012

Our 1st Booth!!!


heellloooo!!!!!  semalam 1st booth from the litlle cuppies dpt smbutan yg agak best!!! hehe.. almaklum la 1st time!! tp sgt best!! even org x ramai.. alhamdulillah my apam polkadot, angry bird, ladybird, bees abes di jual...   semalam i buat apam 300pcs je.. tp alhamdulillah.. abes.. sbb sabtu tu i ade kenduri, so x sempat nk buat more than that.. xpe.. next week i try lagi tmbah another 200... so make it 500pcs.. if sambutan ok i will add more n moree!!!! thanxxx a lot to all buyer!! i hope u will like it!! n sory for those yg nk beli tu but da abes.. nvm u can order by dis blog or u can order by my facebook!!! ooohh!! i forgot to say! i pun da buat pages for the little cuppies!! u can like dis pages!! www.facebook.com/The.Little.Cuppies.. 
ni la my 1st booth.. ooohh!!! i lupa nk ckp!! i pun ade jual bju2 for kids!!n bju bundle my sis n sil nye bju.. hehe.. nnti lg 2minggu dtg la booth i!! da same place... ok!! i lupa nk bgthu kat mane~~ hehe..
VENUE : ANGGERIK MALL SHAH ALAM
TIME : 10AM UNTIL 6PM
kat ctu best!! ade jual brg2 lame!! so antik nye brg pun ade!!! come..come... hehe.. 
last but not least!! thanx a lot to all my family, relatives frens and also my fiance!!!!  thanx for coming n support me from behind!! love u all.. xoxo!!!! 

No comments:

Post a Comment